Tup Tap, TEkan ar sini...\\(^-^)//

Thursday, November 3, 2011

Menghiburkan diri~

Allo semua~!!
Rexcore kembali menaip disini~!!!!
Apa khabar semua??
Aku harap korang sihat2 aja~
^_^

So, apa cer sekarang nih?
Tiket balik kampung dah beli ke...?
Korang best ar, dapat balik kampung...
Aku kene stay kat kl nih... Huhuhu...
( Err... Bukan KL ni memang kampung aku ke???)

Ok3, apa 2 pun aku masih berpuas hati~!!
Sebab apa aku puas hati??
Haa....
Ni yang aku nak citew nih~
Hehehe~


Pada 1 hari yang lalu....(Ceh, semalam je pun~)
Aku bukak la Laman Muka Buku aku mencari sesuatu untuk menghilangkan stress aku...
Tiba2...

GEDEGANG!!!!

Keluarlah 1 gambar yang sangat menarik perhatian aku~!!!

TIKET ANUGERAH SKRIN!!!!!
Pergh~!!
Dah lama teringin nak pi sana tengok secara live!!
So, dengan sepantas kilat, aku terus PM member aku yang jual tiket tuh~
Hehehe~
Ingat nak beli 1 je tiket, last2 terpaksa beli 2 tiket sebab dia jual dalam pakej...
Hmm...
Sape ea aku nk ajak...?
Member2 ada yang balik kampung...
Yang stay plak, bersungguh2 nak buat esaiment, ada plak yang xmau tdo kat luar...
Hmm...

Ah!
Baik ajak famili sendiri~!!!
XD
Kan senang~
Lagipun, dah lama xkeluar dengan dia~!!!
So, dah ada la org yang mau pi dengan aku~

Tapi...

Ea???  Ada lagi citew???
Haa... Ada lagi~
Dalam aku pegi ni aku konfem je ada yang cakap2 kt belakang aku nih~
Ala, bese la~
"Esaimen tgh banyak, boleh pulak pegi enjoy2~"
Yang peliknya, kalau yang balik kampung, aku xmau sentuh ar~
Sebab sekarang ni raya haji, so memang boleh diterima~
Tapi... Yang xbalik ni yang aku keliru, "Movie Marathon" depan laptop boleh pulak...
Kalau x movie marathon, kluar tgk movie, window shopping, tgk anime, pegi bersukan, berjalan2, balik kampung, dan macam2 lagi...!
Kenapa pulak event yang aku nak pi ni, yang mulanya pukul 8, abis pukul 11 pulak yang dikatakan membazir masa??
Kompius2...
Beza sangat ke antara benda yang aku buat nih dengan korang buat...??

No comments:

Post a Comment