Tup Tap, TEkan ar sini...\\(^-^)//

Tuesday, October 18, 2011

Real Steel & The Thing

Hallu, hallu, hallu~
Rexcore kembali menaip di sini~!!
Sory ea xupdate semalam, broadband wat hal la semalam...huhuhu...
So, apa khabar semua...?
Harap korang elok2 aja~

So, kali ini akan ku ceritakan mengenai dua movie yang tengah meletop sgt2 minggu nih~!!!!!
First skali ialah cerite "Real Steel" lakonan Hugh Jackman...
Koraang kenal x dia ni sape...?

Yang org kt bawah ni la hero dia~

Haa???
Xkenal???
Ish3...
Korang xtau ke dia yg lakonkan watak "Wolverine" kt cite "X-Men"???
haaa...
cer tengok gambar2 dia masa jadi Wolverine~

Grrr!!!
Teringat plak masa muda2 dulu~
XD
Hahaha~
Dulu masa kt sekolah menengah, ada jgk aku nk try wat fesyen rambut mcm dia nih~
Tapi korang tau apa cikgu2 aku cakap????
Macam rambut Profesor Klon daa...

Huhuhu... macam mana la bley jadi macam nih....

huhuhu...
Alamak, menyimpang jauh la plak...
Ok3...
Cerite "Real Steel" nih mengisahkan pasal seorang bekas boxer yang masuk robot boxing sebab nk carik duit je~
Tapi, dia buat macam robot2 tu macam alat saja, xpenah pun nk exploit kelebihan robot2 tuh~
Last2 dia kene jaga anak dia... blablabla... Jumpa robot kt tempat kitar semula... Blablabla...
Last2 menang tournament tuh~

AIK????
Kenapa ringkas sangat sinopsis aku???
Hahaha~
Bese la, xmau ar bg spoiler kat korang~
Apa2 pun, aku dh pi tgk, dan aku bagi rating 10/10
Grafik elok, story line pun best~!
Senang citer, baik korang pi tengok sendiri la~
XD

Tapi untuk sesape yang nk tgk sikit2 dulu cite tuh macam mana...
Mai tengok trailer dia kt Youtube~
Cer tengok, cer tengok~


Alamak...
Tenet maktab block Youtube laa...
So, kalau korang xley nak tekan video kat atas, nah link ke Youtube terus~

Link Real Steel~!!!!!

Alamak...
Panjang sangat daa...
Xpe3, lenkali plak aku komen pasal cite "The Thing"
Papepun~ komen2 ea~!!!
Dan jgn lupa jaga diri korang tuh~
Sapa la nk baca blog post aku kalau korang sakit nnt~
Hehehe~
So, Tata~!!

No comments:

Post a Comment