Tup Tap, TEkan ar sini...\\(^-^)//

Sunday, October 30, 2011

The Thing


Allo2 sumer~!!
Rexcore kembali menaip disini! (Sebelum nk buat esaimen... huhuhu)

So, apa kahabar sumer?
Harap korang sumer sihat2 aja~
Jadi kali ni seperti yang dijanjikan, Aku akan post mengenai verita yang dah lama kluar kt pawagam, uma sekarang baru nak post... teruk bebeno aku nih...

Orite, sesapa yang dh tengaok dan enjoy cite "The Thing", cer angkat tangan walaupun aku xnampak!!

Sorang pun xangkat...

Hahaha... xpe, mai sini aku story-mory sket ngan korang~!!!

Ini lah dia Poster rasmi citer tuh~!!!
(Gaban x...? XD)


Caritanya berkisar mengenai penemuan satu kapal angkasa di... errr... Antartika kot...
So, xbeberapa jauh disitu, diorang jumpa pulak "rangka" makhluk asing~
So, diorang anggap, diorang bley jadi popular la sebab penemuan tuh, so terus diorang terlupa prosedur2 yang sepatutnya diorang amik...

Kemudian berlaku la pembunuhan sorang demi sorang tapi diorang xtau sape yang bunuh...
Last2 baru la diorang tau bahawa alien tuh masih hidup dan ada kebolehan untuk bertukar rupa menjadi mangsa dia~!!!!
Pergh!! Kalau la aku ada kuasa mcm tuh... XD

Err... sambung balik citer, diorang kene la bunuh alien tuh kalau nak selamat...
Ea..>?
Nak tau ending dia macam mana...?
tu korang kene tengok sendiri la, sebab cite ni pun dah bley download dh sekarang nih, xmau ar spoilkan kat org2 yang belum tengok lagi~
hahaha~!!!
Ok ar... Ni antara footage dari filem tu~
Enjoy2 la ea~!!!
Rexcore, signing off~



Hahaha~
Ni plak trailer dia~(lupa nk bagi~)
Orite~
Ni baru betul2 signing off~!!!
Tata guys!

No comments:

Post a Comment