Tup Tap, TEkan ar sini...\\(^-^)//

Sunday, January 9, 2011

Keputusan muktamad untuk post aku yang akan datang....

Assalamualaikum semua...

Maaf la ye saya dh lama tidak memperbaharui blog saya ini...
Sebenarnya, saya tak tahu nak update apa dh pasal blog nie...
Tapi selepas beberapa hari nie, saya telah membuat keputusan tentang apa yang saya akan update di dalam blog saya ini...

Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk kembali mengarang semula...
Bukan mengarang novel, tapi sekadar cerpen yang sedikit sebanyak ada di dalam kepala saya ini...!


Bukannya apa, cuma sebab saya ni seorang yang pelupa, jadi harap-harap la cara ini dapat saya kembalikan ingatan saya ini...


Oleh itu, kepada para follower's saya yang tidak banyak langsung ini, harap-harap la kamu semua terhibur dengan cerpen-cerpen saya pada masa hadapan...
:)

1 comment:

  1. salam~
    ntok try meramaikan lagi org bc kan,
    tetiap ari.. ko ping blog ko...
    xpon lpas post entry baru ke..

    http://www.pingmyblog.com/
    check all je..

    dengan

    http://pingler.com/

    pastu letak ar chatbox sbijik.. snang nk track org..

    ReplyDelete