Tup Tap, TEkan ar sini...\\(^-^)//

Saturday, January 15, 2011

Next hair style!!!

Allo sumer...!! Rexcore di sini!!
kali ni, saya mau wat entri mengenai rambut ku yang semakin memanjang plak...
Bukannya apa, tapi bila pikir blek, nanti nak potong rambut ikut gaya apa plak ea...
So, di bawah nie adalah gambar2 fesyen rambut yang aku pernah potong, so...
Yang mana ea yang sesuai...?

Fesyen 1: Botak
Huhuhu...
ni masa aku kat plkn dulu2... Ok x...?
walaupun rambut masa tu xsempat pun nak panjang, tapi ok jgak ar...
Sekurang2nya sejuk kepala otak aku time tue... Hehehe...

Fesyen 2: Skema
Ok, ni plak adalah fesyen rambut yang aku selalu buat...
Bagi orang yang xtau apa benda tu skema, senang kata 'nerd' la... Hehehe...
Walaupun xhensem, tapi dipuji ar oleh orang2 yang lebih berusia...:)
Nampak matured sket2 (sket sgt!)
Apa2pun, pedang tu xda kaitan pun ngan entri nie...
hehehe...

Fesyen 3: KOREA!!!!
Pergh, agak melampau ea caption tue...
Tapi serius aku cakap, memang banyak orang cakap aku ni macam korea sket2 time aku wat fesyen rambut nih! Tapi, ada problem sket ar kalu aku nak wat macam nie...
Aku xreti ar nk wat...
sebenarnya, nie time aku baru abis mandi...Hehehehe...


So, apa pendapat korang?
Fesyen mana satu yang patut aku wat nanti...?
Adakah Fesyen 1, Fesyen 2, ataupun Fesyen 3...?
Xpun, kalu korang ada cadangan lain, tolong la bagitau...
Bley aku tukar fesyen rambut nanti!!!!
\\(^_^)//

5 comments:

  1. botak??? nerd???? korea??? astaga.... buat mana yg seswai la.... as long as you look and feel good. what does it matter what other people think??

    ReplyDelete
  2. i think yg korean tu kot... coz mate ko kan cm chinese sket... sesuai ar kot... hee~ :)

    ReplyDelete
  3. yes!
    bnyk org bersetuju supaya aku amik fesyen korea!
    so, preparare yourself to see me like that in the future...
    hehehe...

    ReplyDelete
  4. haha... eh..wat emo style pon ok gak weyh... haha... :P

    ReplyDelete