Tup Tap, TEkan ar sini...\\(^-^)//

Thursday, January 20, 2011

My Obsession With Swords...

Kenapa aku letak gambar2 nie sumer???
Adakah aku membeli pedang atau aku naik giler nk post benda2 nih???
O_o???
Xda ar, sebenarnya tadi aku pergi Mid Valley, maka terjumpalah 1 kedai yang bernama S & J...
Sebab aku pi ngan member2 aku, so secara automatik aku pun masuk la ke kedai tue...
PERGH!!! memang banyak souvenir yang unik2 dalam tue...
Antaranya: notebook bentuk apple/pear, I-Bantal, notebook 80-an, jam filp2 yang macam korang tgk dlm movie, dan macam2 lagi yang sampai aku pun xtau apa fungsi diorang!!!
Tapi, tup tap tup tap, aku jumpa la menatang nie...
PAYUNG BERBENTUK PEDANG SAMURAI!!!
Waa...! memang kucari selama ini!! So, tanpa berlengah lagi, aku teerus beli payung tue...!
So, atas sebab2 yang xdiketahui, aku xbawak kamera aku, so terpaksa lah amik gambar2 dari internet jew....
Nanti kalau kamera aku dh ok, aku tunjuk kat korang ea...!!!
Anyway, ni aantara video2 yang aku jumpa kat Youtube tentang Pedang Payung nih...
Enjoy ea!!!!
\\(^-^)//

 
Yang nie antara orang yang first2 perkenalkan pedang payung nih...:)

Yang ni plak Iklan mempromote pedang payung nih...
Lawak giler!!!

2 comments: